Sejenak di Bazaar Labuan

So, hari ini berjalan di bazaar Labuan…di sekitar Jalan Dewan.. Jalannya dengan Cik Siti Nurfitriyah dan Datuk Azlan…. Lepas tu mesti ada penjual bazaar kat jerit kat kami untuk membeli di gerai mereka….”tukar selera la abang dan kakak KFC….tak kan ayam je”.  Berjalan-jalan (menghabiskan tenaga je), bukan banyak pun barang makanan yang nak dibeli sebabnya hampir semua makanan sama je. Langsung takde perbezaan, sama je semua gerai..kalau nak beli ayam panggang…masalah terlalu banyak. Nak beli mee goreng, aku pula terlalu cerewet, kalau nak beli kuih. Kuih kegemaran aku pula jarang kena jual..kononnya susah nak dibuat.

Di akhir lawatan, bertemu pula dengan lecturer KML….Miss Amal…n the Geng….  Bak kata orang : Selamat Berpuasa kepada semua……

About ignatiusjohn

Universiti Malaysia Sabah, Industrial Chemistry Final year student Twitter : https://twitter.com/IgnatiusMicky Facebook : http://www.facebook.com/Ignatius John

Posted on August 15, 2011, in KFC, Labuan and tagged , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: