Monthly Archives: January 2013

Menahan perasaan marah….

Kalau boleh tahun ini nak belajar mengawal emosi…. tapi hari ini tanggal 10/01/2013 jam 01:23am.. tak tahu la manusia mana yang tak pandai menghormati orang lain…. Buat bising..hentak-hentak kaki. Kalau budak-budak, aku boleh terima lagi tapi ini dah bergelar siswa. Perangai yang langsung tak mengambarkan ciri-ciri seorang siswa. Agak-agak la ckit kalau nak buat bising tu pun…. Dah la rumah ini ada 10 penghuni, ambil kira perasaan orang lain. Aku tak bising pasal housemate haram yang ko bawa pun…dah kira ok!! Sebab tu aku prejudis sedikit golongan sebegini. Bukannya nak berlagak dengan apa yang kita ada.. Tapi kalau nak dibanding beza…golongan begini sememangnya tidak reti bagaimana nak menghormati orang lain. Bagi dorang, semua orang sama sahaja… 

Dulu time Tahun pertama pun macam tu jugak…golongan dari kelompok yang sama jugak yang suka buat bising. Mungkin KOS yang kamu ambil di universiti ini terlalu mudah..tapi tolonglah hormati orang lain. Sebab bagi saya….rumah ada tempat yang paling tenang dan satu-satunya tempat yang kita boleh menenangkan perasaan. 

SELAMAT TAHUN BARU 2013

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2013

SEMOGA TAHUN MEMBERI SERIBU KEBERKATAN KEPADA KITA SEMUA….

Image

 

DAN BUAT SEMUA RAKAN-RAKAN SAYA YANG BERADA SELURUH MALAYSIA…

SELAMAT MENDUDUKI

PEPERIKSAAN SEMESTER 3 2012/2013

 

 

…IKHLAS DARI SAYA…