AKHIRNYA AKU KONVO JUGA….

KONVOKESYEN UMS KE 16 (2014) 

Hasil usaha penat lelah belajar dari zaman SPM, MATRIKULASI dan yang terakhir di peringkat DEGREE… hari ini tanggal 22,23,24 November 2014…aku berjaya konvo!!! tapi yang sedihnya berpisah dengan kawan-kawan.. Masing-masing bawa haluan masing-masing, ada yang memilih untuk bekerja..ada pula yang memilih untuk menyambung pelajaran. Tapi biar apapun..KIMIA INDUSTRI UMS 2011/2014 tetap di hati buat selamanya… Yang pastinya aku akan rindu segala jenis drama yang aku pernah terlibat dalam universiti.. PENGALAMAN itu mematangkan kita!!! Rindu genk Jemah!! Everyday hang out!! hahaha… 

konvo 3

with Tanti..Lynn…Akmal

konvo 2

Bergambar dengan parents aku….

konvo 1

Amalina, Ain, Tanti, Lynn

Harap dapat jumpa dengan dorg lagi…… maybe hang out and talk about our past!!! hahaha…. 

About ignatiusjohn

Universiti Malaysia Sabah, Industrial Chemistry Final year student Twitter : https://twitter.com/IgnatiusMicky Facebook : http://www.facebook.com/Ignatius John

Posted on December 1, 2014, in BFF, final year and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

