Blog Archives

Sejenak di Bazaar Labuan

So, hari ini berjalan di bazaar Labuan…di sekitar Jalan Dewan.. Jalannya dengan Cik Siti Nurfitriyah dan Datuk Azlan…. Lepas tu mesti ada penjual bazaar kat jerit kat kami untuk membeli di gerai mereka….”tukar selera la abang dan kakak KFC….tak kan ayam je”. ¬†Berjalan-jalan (menghabiskan tenaga je), bukan banyak pun barang makanan yang nak dibeli sebabnya hampir semua makanan sama je. Langsung takde perbezaan, sama je semua gerai..kalau nak beli ayam panggang…masalah terlalu banyak. Nak beli mee goreng, aku pula terlalu cerewet, kalau nak beli kuih. Kuih kegemaran aku pula jarang kena jual..kononnya susah nak dibuat.

Di akhir lawatan, bertemu pula dengan lecturer KML….Miss Amal…n the Geng…. ¬†Bak kata orang : Selamat Berpuasa kepada semua……

Advertisements